Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  1. Těmito obchodními podmínkami upřesňujeme vztah mezi námi, společností Binary Assets s.r.o., se sídlem ve Spišské Nové Vsi, P. Jilemnického 2415/6, PSČ 052 01, IČO: 47911859, zapsanou u Okresního soudu Košice I, oddíl: Sro, vložka číslo: 36341/V, jako prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.kbloom.cz, a vámi, naším zákazníkem, který s námi uzavírá kupní smlouvu.
  2. Ke všem našim zákazníkům přistupujeme jednotně a poskytujeme jim stejné výhody, ať už jsou spotřebiteli, nebo ne. Proto se na všechny naše zákazníky vztahují pravidla stanovená v těchto obchodních podmínkách.
  3. Tyto podmínky jsou určeny primárně pro nákup zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu a vztahují se také na nákup zboží prostřednictvím zákaznické linky.

2. Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouvu s námi můžete uzavřít na dálku prostřednictvím internetového obchodu nebo naší zákaznické linky.
  2. V případě kupní smlouvy uzavírané na dálku představuje odeslání objednávky prostřednictvím webových stránek nebo zákaznické linky návrh na uzavření kupní smlouvy. Objednávka je platná 7 dní a její přijetí vám potvrdíme e-mailem. Kupní smlouva je následně uzavřena přijetím návrhu z naší strany, a to formou odeslání objednaného zboží. O odeslání vás budeme informovat e-mailem.
  3. Zboží dodáváme pouze v množství obvyklém pro spotřebu domácnosti. V konkrétních případech (zejména při slevách nebo výprodejích) jsme oprávněni stanovit maximální množství, které je možné vám dodat.
  4. Objednávka v internetovém obchodě je odeslána kliknutím na tlačítko „Objednat“. Znění obchodních podmínek spolu s údaji z objednávky archivujeme po dobu 6 let. Pokud při objednávání zadáte nesprávné údaje, máte možnost jejich opravy prostřednictvím objednávkového formuláře nebo zákaznického účtu.

3. Odstoupení bez udání důvodu

  1. Ze zákona máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet nebo telefonicky bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
  2. Pokud chcete tohoto práva využít, je nezbytné nám ve stanovené lhůtě oznámit své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu: info@kbloom.cz nebo na tel. čísle: +421 919 203 270. Můžete také využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
  3. Pokud od smlouvy odstoupíte, vrátíme vám kupní cenu zboží. V případě odstoupení do 14 dnů od převzetí zboží máte také nárok na úhradu nákladů na doručení, a to ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu doručení. V případě pozdějšího odstoupení vám vrátíme pouze kupní cenu zboží. Uvedené finanční prostředky vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. V souladu se zákonem však můžeme s platbou počkat, dokud nám zboží nevrátíte. Platbu provedeme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se nedohodneme jinak.

  4. Zboží zašlete bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, na adresu:
    Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec. Pokud vám byl v souvislosti s uzavřením smlouvy zaslán prodávajícím dárek (zboží navíc zdarma), je nutné vrátit i tento dárek. V případě, že zákazník dárek spolu se zbožím nevrátí, je prodávající oprávněn zadržet vrácení kupní ceny, dokud mu nebude dar vrácen. Náklady spojené s vrácením zboží v tomto případě hradíte vy.

  5. Dovolujeme si vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než je nezbytné pro seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Dále vás upozorňujeme, že nejste oprávněni odstoupit od smlouvy u zboží, které jste vyjmuli z uzavřeného obalu a které nelze z hygienických důvodů vrátit (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého kontaktu s pokožkou).

4. Reklamace

  1. Pokud má zboží při dodání vadu, můžeme se společně dohodnout na kompenzaci ve formě poukázky. Dále máte právo požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy. V případě, že by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, máte právo požadovat slevu z kupní ceny, a pokud se jedná o podstatnou vadu, můžete rovněž odstoupit od kupní smlouvy.Tato práva vám náleží i v případě, že se vada projeví později.
  2. Za vady na zboží odpovídáme, pokud se projeví v průběhu dvou let od dodání zboží nebo do data použitelnosti uvedeného na obalu zboží.
  3. Za vadné se považuje především zboží, které nemá obvyklé nebo prezentované vlastnosti, neslouží svému účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů nebo nebylo dodáno v dohodnutém množství. Upozorňujeme, že zvýšená citlivost či případná alergická reakce na dodané zboží sama o sobě nepředstavuje vadu zboží. Stejně tak nelze za vadu považovat nedostatky u dárků a jiného bezúplatného plnění, které poskytujeme nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (například obal se může lišit v důsledku změny obalu výrobcem).
  4. Všechny dotazy týkající se reklamace vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@kbloom.cz nebo na tel. čísle +421 919 203 270. Reklamované zboží nám zašlete na adresu Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete zde. V případě, že formulář vyplňujete bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem podle vás spočívá vada zboží nebo jak se projevuje, případně vaši požadovanou formu vyřízení.

  5. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme vás kontaktovat také telefonicky.
  6. V případě zamítnutí reklamace uplatněné do 12 měsíců od data nákupu máte právo na zaslání odborného posouzení. V případě reklamace uplatněné po tomto období máte u zamítnuté reklamace možnost nechat si zboží odborně posoudit u osoby uvedené v oznámení o zamítnutí reklamace, a to na naše náklady.
  7. O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávněni odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
  8. Náklady spojené s vrácením zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.

5. Způsob platby a dodání

  1. Způsob platby a dodání si můžete zvolit z námi nabízených možností. Před odesláním objednávky vás na zvolený způsob platby a dodání a na náklady s nimi spojené vždy upozorníme. V případě zvolení platby platební kartou bere zákazník na vědomí, že částka k úhradě bude z platební karty stržena přímo v okamžiku transakce.
  2. Aktuálně nabízené způsoby platby a doručení spolu s jejich cenami najdete zde.
  3. Uvedená doba doručení má pouze informativní charakter a vychází z předpokládané doby doručení dané přepravní společností.
  4. Vyhrazujeme si právo poskytnout doručení zboží ve vybraných případech zdarma.

6. Další informace

  1. Našim zákazníkům poskytujeme různé slevy a dárkové či jiné poukázky. Jejich použití se řídí pravidly, o kterých zákazníka v každém jednotlivém případě informujeme. Není-li stanoveno jinak, lze každou slevu či dárkovou poukázku využít pouze jednorázově a na jeden nákup lze použít jen jednu poukázku téhož druhu. Není-li uvedeno jinak, slevy a akce na zboží nelze vzájemně kombinovat. V případě, že je hodnota dárkové poukázky vyšší než hodnota celého nákupu, rozdíl se na novou poukázku nepřevádí a nevyčerpaná částka se zpětně neproplácí.
  2. V souvislosti s uskutečněným nákupem vám může být třetí stranou zaslán hodnoticí dotazník. Můžete se tak podělit o své zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními. Budeme velmi rádi, pokud dotazník vyplníte.

7. Všeobecné informácie

  1. Subjektem mimosoudního řešení sporů, případně subjektem pro přijímání stížností spotřebitelů, je Úřad obchodní inspekce České republiky.

  2. Všechny ceny výrobků a služeb jsou uvedeny s DPH platnou v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy nebo do odeslání zboží změní, je zákazník s ohledem na zvolený způsob platby povinen uhradit nedoplatek kupní ceny, případně prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mail s výzvou k oznámení, kam má být přeplatek kupní ceny vrácen.
  3. Odesláním objednávky souhlasíte se zasláním daňového dokladu v elektronické podobě. Daňový doklad zašleme elektronicky v e-mailu o expedici zásilky. Pokud si přejete zaslat daňový doklad také v listinné podobě, napište nám zprávu a doklad vám zašleme spolu se zbožím.
  4. Všechny ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo do vyprodání zásob.