Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
- Těmito obchodními podmínkami upřesňujeme vztah mezi námi, společností Binary Assets s.r.o., se sídlem ve Spišské Nové Vsi, P. Jilemnického 2415/6, PSČ 052 01, IČO: 47911859, zapsanou u Okresního soudu Košice I, oddíl: Sro, vložka číslo: 36341/V, jako prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.kbloom.cz, a vámi, naším zákazníkem, který s námi uzavírá kupní smlouvu.
- Ke všem našim zákazníkům přistupujeme jednotně a poskytujeme jim stejné výhody, ať už jsou spotřebiteli, nebo ne. Proto se na všechny naše zákazníky vztahují pravidla stanovená v těchto obchodních podmínkách.
- Tyto podmínky jsou určeny primárně pro nákup zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu a vztahují se také na nákup zboží prostřednictvím zákaznické linky.
2. Uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouvu s námi můžete uzavřít na dálku prostřednictvím internetového obchodu nebo naší zákaznické linky.
- V případě kupní smlouvy uzavírané na dálku představuje odeslání objednávky prostřednictvím webových stránek nebo zákaznické linky návrh na uzavření kupní smlouvy. Objednávka je platná 7 dní a její přijetí vám potvrdíme e-mailem. Kupní smlouva je následně uzavřena přijetím návrhu z naší strany, a to formou odeslání objednaného zboží. O odeslání vás budeme informovat e-mailem.
- Zboží dodáváme pouze v množství obvyklém pro spotřebu domácnosti. V konkrétních případech (zejména při slevách nebo výprodejích) jsme oprávněni stanovit maximální množství, které je možné vám dodat.
- Objednávka v internetovém obchodě je odeslána kliknutím na tlačítko „Objednat“. Znění obchodních podmínek spolu s údaji z objednávky archivujeme po dobu 6 let. Pokud při objednávání zadáte nesprávné údaje, máte možnost jejich opravy prostřednictvím objednávkového formuláře nebo zákaznického účtu.
3. Odstoupení bez udání důvodu
- Ze zákona máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet nebo telefonicky bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
- Pokud chcete tohoto práva využít, je nezbytné nám ve stanovené lhůtě oznámit své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu: info@kbloom.cz nebo na tel. čísle: +421 919 203 270. Můžete také využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
-
Pokud od smlouvy odstoupíte, vrátíme vám kupní cenu zboží. V případě odstoupení do 14 dnů od převzetí zboží máte také nárok na úhradu nákladů na doručení, a to ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu doručení. V případě pozdějšího odstoupení vám vrátíme pouze kupní cenu zboží. Uvedené finanční prostředky vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. V souladu se zákonem však můžeme s platbou počkat, dokud nám zboží nevrátíte. Platbu provedeme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se nedohodneme jinak.
-
Zboží zašlete bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, na adresu:
Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec. Pokud vám byl v souvislosti s uzavřením smlouvy zaslán prodávajícím dárek (zboží navíc zdarma), je nutné vrátit i tento dárek. V případě, že zákazník dárek spolu se zbožím nevrátí, je prodávající oprávněn zadržet vrácení kupní ceny, dokud mu nebude dar vrácen. Náklady spojené s vrácením zboží v tomto případě hradíte vy. -
Dovolujeme si vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než je nezbytné pro seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Dále vás upozorňujeme, že nejste oprávněni odstoupit od smlouvy u zboží, které jste vyjmuli z uzavřeného obalu a které nelze z hygienických důvodů vrátit (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého kontaktu s pokožkou).
4. Reklamace
- Pokud má zboží při dodání vadu, můžeme se společně dohodnout na kompenzaci ve formě poukázky. Dále máte právo požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy. V případě, že by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, máte právo požadovat slevu z kupní ceny, a pokud se jedná o podstatnou vadu, můžete rovněž odstoupit od kupní smlouvy.Tato práva vám náleží i v případě, že se vada projeví později.
- Za vady na zboží odpovídáme, pokud se projeví v průběhu dvou let od dodání zboží nebo do data použitelnosti uvedeného na obalu zboží.
- Za vadné se považuje především zboží, které nemá obvyklé nebo prezentované vlastnosti, neslouží svému účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů nebo nebylo dodáno v dohodnutém množství. Upozorňujeme, že zvýšená citlivost či případná alergická reakce na dodané zboží sama o sobě nepředstavuje vadu zboží. Stejně tak nelze za vadu považovat nedostatky u dárků a jiného bezúplatného plnění, které poskytujeme nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (například obal se může lišit v důsledku změny obalu výrobcem).
-
Všechny dotazy týkající se reklamace vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@kbloom.cz nebo na tel. čísle +421 919 203 270. Reklamované zboží nám zašlete na adresu Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete zde. V případě, že formulář vyplňujete bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem podle vás spočívá vada zboží nebo jak se projevuje, případně vaši požadovanou formu vyřízení.
- O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme vás kontaktovat také telefonicky.
- V případě zamítnutí reklamace uplatněné do 12 měsíců od data nákupu máte právo na zaslání odborného posouzení. V případě reklamace uplatněné po tomto období máte u zamítnuté reklamace možnost nechat si zboží odborně posoudit u osoby uvedené v oznámení o zamítnutí reklamace, a to na naše náklady.
- O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávněni odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
- Náklady spojené s vrácením zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.
5. Způsob platby a dodání
- Způsob platby a dodání si můžete zvolit z námi nabízených možností. Před odesláním objednávky vás na zvolený způsob platby a dodání a na náklady s nimi spojené vždy upozorníme. V případě zvolení platby platební kartou bere zákazník na vědomí, že částka k úhradě bude z platební karty stržena přímo v okamžiku transakce.
- Aktuálně nabízené způsoby platby a doručení spolu s jejich cenami najdete zde.
- Uvedená doba doručení má pouze informativní charakter a vychází z předpokládané doby doručení dané přepravní společností.
- Vyhrazujeme si právo poskytnout doručení zboží ve vybraných případech zdarma.
6. Další informace
- Našim zákazníkům poskytujeme různé slevy a dárkové či jiné poukázky. Jejich použití se řídí pravidly, o kterých zákazníka v každém jednotlivém případě informujeme. Není-li stanoveno jinak, lze každou slevu či dárkovou poukázku využít pouze jednorázově a na jeden nákup lze použít jen jednu poukázku téhož druhu. Není-li uvedeno jinak, slevy a akce na zboží nelze vzájemně kombinovat. V případě, že je hodnota dárkové poukázky vyšší než hodnota celého nákupu, rozdíl se na novou poukázku nepřevádí a nevyčerpaná částka se zpětně neproplácí.
- V souvislosti s uskutečněným nákupem vám může být třetí stranou zaslán hodnoticí dotazník. Můžete se tak podělit o své zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními. Budeme velmi rádi, pokud dotazník vyplníte.
7. Všeobecné informácie
-
Subjektem mimosoudního řešení sporů, případně subjektem pro přijímání stížností spotřebitelů, je Úřad obchodní inspekce České republiky.
- Všechny ceny výrobků a služeb jsou uvedeny s DPH platnou v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy nebo do odeslání zboží změní, je zákazník s ohledem na zvolený způsob platby povinen uhradit nedoplatek kupní ceny, případně prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mail s výzvou k oznámení, kam má být přeplatek kupní ceny vrácen.
- Odesláním objednávky souhlasíte se zasláním daňového dokladu v elektronické podobě. Daňový doklad zašleme elektronicky v e-mailu o expedici zásilky. Pokud si přejete zaslat daňový doklad také v listinné podobě, napište nám zprávu a doklad vám zašleme spolu se zbožím.
- Všechny ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo do vyprodání zásob.